Your My Angel.

Hallåj.
Är ganska trött och hungrig, ska ta något och käka snart.
Dagen har varit helt okej, först spanska prov, som jag inte pluggat till mycke, sen så hade vi Vigge i SO där vi kollade film, sen efter det så hade vi Bild i 2 timmar.
jag hann ganska mycket på min bilduppgift. (Rutteknik)
Annars har dagen varit slapp.

Idag ska jag kolla på film typ, synd att jag får kolla själv...
Men what to do när alla är upptagna.
Men som sagt så måste jag käka för jag är grymt hungrig och ganska trött så jag får väl lägga mig på soffan och hoppas på att någon kan smsa och vill göra något, Om jag nu har sådan tur.

Jag måste bara påpeka att vara själv är helt jävla sämst, man blir på så dåligt humör och så, jag måste ta och hitta på något för att sitta här hemma hela helgen klarar jag fan inte...




The only sunshine in my life, feels like heaven when you take me in your arms. Your my angel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0