Morgonstund har guld i mun.

Hallåj, var ett tag sen senast.
Men iallafall, jag befinner mig hos Sissel för tillfället, passar på att skriva lite medans hon ligger brevid och halv sover.
I helgen har jag varit hemma hos mig, med Sissel, vi har varit med varandra sen i fredags bara att hon gav sig iväg på öppethus på lördagen och sen följde jag med henne hem. Det har varit JÄTTE mys! :*
Annars har jag bara tagit de lugnt dom senaste dagarna, och jag måste fan säga att jag är jävligt sugen på Fryshuset nu också, SKA GÅ DÄR !
måste fixa moppen så att jag kan ta mig upp till älmsta på mornarna också, 06.45, så jäkla tidigt går bussen från älmsta. men vad gör man inte för att gå Musikproducent på Frys. ;)

Idag ska jag bara ta de lugnt med Sömntutan Sissel :) så länge jag kan stanna här iallafall.
Men nu orkar jag inte skriva mer, hejsålänge !


Lägger upp en bild på Min finaste sötnöt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0