JagheterTimmyochjagsittervidendatorjustnu.

Sura bilar kan vara en av dom godaste godisarna asså :D

Fyfan vilken seg dag alltså, har varit hos ralle hela dagen och gjort musik och spelat, käkat och gått till ica, för att köpa godis förstås. (a)
Enligt mig så har vi verkligen fått till vårat intro i våran låt och melodin har blivit bra, sjukt bra.
Så nu blir de att finslipa på det sista och göra ett litet outro så att allt sitter ihop bra och så att allt passar ihop också.
Säger väl till eller lägger upp låten senare här när den är klar,

Nu vill Ralle att jag ska spela Halo med honom men jag gillar inte Halo så jag sitter vid datan just nu och skriver detta meningslösa inlägg..mn jag sätter mig vid FL snart och finslipar lite på låten och gör mitt bästa, förhoppningsvis blir de den här låten jag kommer visa upp på Fryshuset sen när man ska visa egna projekt, eller så tar jag Sean Kingston remixen som många verkar gilla. :D Det är redan 4000 visningar på den och jag har inte ens länkat den någonstans så de gillar vi !

Men nu orkar jag inte skriva mer så..hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0