Ont i Axeln...

Ja jag kan väl gå rakt på sak att jag har jävligt ont i axeln -.-'
Simon och jag hade en liten fajjt igår och jag kan väl säga att de inte gick som planerat när simon skulle visa sina Aikido-Skillz, jag skulle sparka honom i pungen men han lyckades att få tag i min fot så att jag stog på ett ben.
Sen tröck han upp benet i luften så jag ramlade baklänges på en stol, så att skulderbladet hamnade på kanten av ryggstödet så nu knakar min axel så fort jag rör på den. om de fortsätter att knaka så blir de väl att åka in till norrtälje och kolla upp vad som har hänt. Ont gör de iaf.

Men idag vette fan vad som händer, ska träna iaf, orkar egentligen inte men jag måste ju så...
Skriver mer senare på kvällen, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0