Day Before Christmas.

Hello, idag så vaknade jag vid 12 nångång, ganska skönt.
jag har hela morgonen bara suttit vid datan och kollat på bilder, men sen när jag skulle gå över till bea o kolla på film en stund så gick inte de eftersom att min Mormor kom hit så jag måste stanna här ett tag innan jag kan gå, men min Sötnos får muntra upp mig genom att skicka bilder på henne till mig om ett tag. :)
då blir jag nog på bättre humör, men sen ska jag iaf över till bea och kolla på film, sen ska jag hem och klä granen och pynta och massa sånt skit.
Undrar vad jag får i present? nåt jag funderat över väldigt länge, men vad vet man.
jag hoppas bara att jag får massa pengar.
igår va jag med bea, petra och julia i sthlm och handlade julklappar, jag drack vaniljlatte för första gången då också vilket va så jävla gott (y) Jag lider med bea också... :p
Men nu ska jag kolla lite bilder igen och välja vilka jag ska skicka till Sissel (dom är VÄLDIGT fula). Hejdå

Kommentarer
Postat av: Bea

vet inte riktigt vad jag ska säga men tack för att du lider med mig, ;)

det var fan inte kul.

2009-12-23 @ 16:38:08
URL: http://beabuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0